Jessica gästbloggar!

Hej där! Eftersom Veronika håller på att ta moppekörkortet och inte har så mycket tillgång till en dator så erbjöd jag mig att blogga åt henne under tiden, så att hon inte kommer förlora alla sina läsare ;)
Så alltså kommer det vara jag och någon annan tjej som jag inte riktigt vem vem det är som kommer blogga åt Veronika ett tag (a)
okej jag kanske ska berätta lite om mig själv då till er som inte vet vem jag är. Jag heter Jessica Kjellgren, jag har känt Veronika i stort sett i hela livet och hon är en av mina allra bästa vänner.

Det får räcka för tillfället, jag tror ändå inte så många bryr sig (a) Nu ska jag äta något till frukost och sen träffa några kompisar och sola, det skulle tydligen vara jättevarmt idag! :D
Så tack och hej så länge, jag skriver igen när jag kommer hem <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0