//jessicaa

hej på er! som jag sa förut så blev det inte mycket upptadering för min del idag, jag jobbade från ett till fem. sen har jag varit och kollat upp mitt knä också som jag skadade på sportlovet när jag ramlade med snowboarden. och för er som bryr sig så har jag töjt ut ledbandet på insidan av knät rejält och ska gå till en sjukgymnast eller vad det nu heter så ska dom se vad dom kan göra, om det inte blir bättre av det så måste dom operera knät för att det ska bli bättre.
Aja, nu ska jag ut och träffa några kompisar, jag tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag drar igen (:
jag bloggar kanske mer ikväll, det beror på när jag kommer hem ;)

bild från i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0