sovdags

cha cha bloggen! hahah driver... okej skärpning nu jessica.
iaf, jag träffade aldrig några ikväll som det var tänkt eftersom jag är sjuk som in i helvete -.- typ feber och allting och låter som en jälva kråka.. jaja, man ska inte klaga ;) imogon ska jag till nacka forum med ellinor och shoppa loss! :D om jag inte blir sämre förstås.. :/
jag kom på att det här antagligen är mitt sista inlägg på den här bloggen eftersom imorgon kommer veronika hem och då behöver hon mig inte länge.... :(
fast vem vet, jag kanske kommer tillbaka en dag ;)
men nu ska jag sova och se till att bli frisk tills imorgon, godnatt på er och tack för mig! (:
//jessica

jag älskar dig obeskrivligt mycket bästavä! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0