trött och irriterad som in i helvete !

varning för onödigt och rörigt inlägg !
otroligt jävla trött på vissa människor så de finns inte.. jag får ofta höra att jag är en slampa, en player, bitchig osv. jag kanske trivs som de.. du får gärna ha åsikter om mig, men håll de för dig själv, du tjänar inget på att säga de till mig. jag tar ändå inte åt mig! alla är olika, så varför ska man bry sig så mkt om hur nån klär sig elr beter sig? de är väl upp till var och en, och tycker man inte om personen är de väl ingen mening me att lägga ner så mkt energi på den. man säger ofta till folk att de ska skaffa sig ett liv, och inte vara en kopia av någon annan, men är de nån som tänkt på att de som har sin egen stil och verkligen står för sig själv får minst lika mkt skit, kanske för att den har konstiga kläder osv. jag vet att jag själv kommenterar hur en person beter sig, har på sig, säger osv, men jag står för de oxå. de är något jag har lärt mig genom tiderna. de är inte någon idé att säga massa saker man ändå inte menar, för de är en själv som får skiten för de sen. vet inte riktigt va jag vill få ut av de här. kände bara att jag behövde skriva av mig lite, och då passar de ju bra här i bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0