i'm better than you think.

ajajaj, gjorde illa mig när jag raka benen i knävecket. feta skinbiten lossan och de bara rann blod.. svider lite lagom nu, plus att mamma tvinga mig att sätta på plåster så nu kan jag typ inte böja på benet och gå som en vanlig människa. men de är så de går om man klantar de (;
iaf, imorn åker jag till djurö, dirket efter åker jag till Nacka me Viktor och köper lite julklappar, sen hem till honom för att fira Emma. Och sen sova jag där. Jag antar att ni förstår vad resultatet blir? sämre bloggning.. plus att jag inte kmr hem förän sent på lördag kvällen.. men gör några tidsinställda inlägg (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh ja trodde att du skulle skriva att resultatet blir att du får ligga.... :(

2011-12-02 @ 15:00:41
URL: http://amwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0