Min solstråle om natten och måne på dagen. Du har hjälpt mig genom otroligt mycket i mitt liv. Jag tror jag aldrig riktigt har kunnat tacka dig för de. Men du vet att jag är otroligt glad att jag har dig, och de är inget bullshit jag säger bara för att du ska kunna berätta saker för mig och så jag sen kan sprida falska saker om dig. Nej, jag funkar inte så. Jag har väldigt svårt att anförtro mig någon, men du är speciell. Jag lovar att de finns på riktigt ingen som är som du. Du är underbar på ditt alldeles egna sätt! Alla gånger jag vart me dig och du helt plötsligt skriker ut att du måste skita, elr något helt annat. Saker som en vanlig tjej inte skulle göra. Men något jag aldirg kommer glömma var när du ringde mig sent på en kväll förra vintern, ditt liv va ett kaos och efter ungefär en timme fick jag dig att bli lugn. Men bara några månader senare så vart vi ovänner, genast fick jag höra att jag inte ställde upp för dig då utan att det var en annan person som hjälpte dig. Du anar inte hur ont de gjorde! Vi löste de aldrig riktigt efter det, vi lät tiden gå och till slut stod vi inte ut längre. Jag har märkt att jag helt ärligt inte klara mig utan dig. Med dig är jag mig själv, jag känner mig trygg och väldigt sällan ledsen. Du har fått mig från botten till toppen flera gånger. Givetvis har andra också lyckats med det, men inte på samma sätt som du. De jag egentligen vill få fram me de här är att jag älskar dig Jennie Johanna Bridell! Min soulsister ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0