underbar julafton!

Min julafton va toppen, firade först me bara familjen, sen gick vi över till farmor och farfar och väntade på tomten. William, Felicia & Chester blev helt galna när han äntligen kom. När vi öppnat alla julklappar åt vi gröt sen rörde vi oss hemåt igen. Kortfattat hur min julafton va, men den va helt enkelt underbar!
Mina julklappar:

Kamera objektiv 50mm

Tofflor

Bok

Kameraväska

Pengar

Trosor

Armband

Nagellack

Raggsockor

Nageldekorationer

Badvantar

Turban handduk

 

Får ännu mer julklappar idag & imorn oxå!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

VECKANS BLOGG på min blogg!

- Priset: Bli länkad i min meny i en hel vecka!



För en större chans att vinna:

- Gilla bloggen på bloglovin och/eller blogkeen

- Gilla bloggen på Facebook

- Gör ett inlägg om tävlingen i din blogg



Direkt Länk till tävlingen: http://alexandrasteel.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment



AVSLUTAS -----> nästa söndag!

Hoppas allt är bra med dig! Kram

2012-01-01 @ 23:04:11
URL: http://alexandrasteel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0