svar på frågestunden (:

ella om va gör vi, nu kör vi!:
1. Bästavvänner genom åren?
2. Snyggaste killen på Djurö?
3. Vem hatar du mest?
Puss på dig! <3
Svar: 1. hm, mina bästa vänner genom åren är Julia, du, och Jessica (: sen har jag ju haft många vänner som hjälpt mig genom mkt osv, men kan tyvärr inte kalla er mina bästa vänner..
2. Robin Floberg ^^
3. jag tror faktiskt inte att jag hatar nån så mkt, de är mest att jag ogillar vissa peroner :p
Puss!

Daniish:*
om va gör vi, nu kör vi!:
1. Vad e din favvo mat? :)
2. Vem e din bästa vän?
3. Vilka personer har hjälpt dig mycket genom året?
4. Vill du få upp kontakten emd mig igen?
Svar: 1. Grillat tror jag (;
2. Min allra bästa vän är Jessica!
3. Jessica, Maria, Julia, Du och Rebecca :)
4. de är klart jag vill!

Julia. W
om va gör vi, nu kör vi!:
1. Vem är snyggast på Möja av killarna?
2. Vem tog din oskuld?
3. Din första kärlek?
4. Hur går det med din blogg?
5. Vilket gymnasium vill du börja/inriktning?
Svar: 1. hm, måste nog säga att min bror är de då. Bara för att han är så lik mig (;
2. Viktor, alltså min nuvarande pojkvän.
3. jag tror att de va Viktor oxå faktiskt (:
4. Just nu.. FÖRJÄVLIGT!
5. Jag vill gå Nacka, frisör tror jag :)


Jessica
om va gör vi, nu kör vi!:
jag ställer väl lite frågor jag också, hihih (a)
1. Vad skulle du göra om du fick en miljon kronor?
2. Vilken superkraft skulle du helst vilja ha?
3. Vilket land skulle du vilja besöka?
tack och hej!

Svar: 1. om jag fick en miljon kronor, skulle jag resa till Thailand me min familj, shoppa galet mkt. och spara massa pengar tills jag blev äldre och hade mer nytta av de (:
2. jag skulle vilja kunna läsa folks tankar elr kunna flyga :D
3. Jag skulle vilja åka till USA tror jag :)
Tack för kommentaren!
Tack för kommentarerna (:

Kommentarer
Postat av: Jessica

naw sötnos jag blir så glad när jag ser alla svar du har skrivit om vem som är din bästavän! du är min allra bästavän ska du veta! <3

2011-07-25 @ 16:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0