min kväll

är hemma nu, efter en väldigt lyckad kväll måste jag säga :) jag, Annika, Julia och Amanda åkte först till strömmens brygga och satt där ett tag, skalade grenar från en rosbuske och kasta på varann. hahah, de va faktiskt jävligt kul! sen skulle vi åka till insjön, och då ville Amanda prova köra min moppe, så jag skulle kicka igång den. men jag får ist kicken i benet och får värsta jävla såret, och byxerna gick sönder och allt :o men aja, sen när vi väl fick igång den, körde Amanda iväg på ettan, lite halv vingligt osv (: men hon tyckte de va för läskigt att köra enda till insjön så hon tog sin moppe dit, och då fick vi me oss Oskar och Martin oxå. så vi börjar göra en brasa där (: men de går inte så bra, så jag och Julia åker hem till henne och hämtar lite ved och chips å sånt :) sen när vi kmr tillbaka till insjön sitter vi och myser me alla! :D de va ungefär min kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0