Maria von Krusenstierna

jag tänker inte sitta här och skriva värsta boken om dig. men under tiden vi har känt varandra har du blivit som en syster för mig. en person som jag alltid kan komma till. dig skulle jag aldrig tvivla på att ringa till mitt i natten om jag behövde dig, och de är väl så du har sagt? att du alltid ska finnas där för mig, oavsett tid. de är precis samma sak för dig, så länge jag lever kommer jag att ställa upp för dig Maria! du är unik, och jag har förstått de nu. jag tror du har större betydelse för mig än va du kan förstå. allt dåligt behöver inte slut dåligt, de har jag fått bevisat för mig själv tack vare dig. de började inte så bra mellan oss, vi hatade varandra. men båda verkade vilja ändra på de, och de gjorde vi. du blev min bästa vän som jag spenderade ungefär hela sommaren med. du är fortfarande en av mina bästavänner, men efter alla små bråk har vi glidit isär. men jag hoppas vi hittar tillbaka!

jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0