längesen

ligger i sängen, och i stort sett sover. är galet trött asså! :o aja, tänkte berätta lite om gårdagen, åkte ju in till Rebecca efter skolan och va me henne, sen lite senare kom älskling oxå, så va me honom en stund innan jag och Rebecca gick hem och åt för att senare röra oss mot sjösala. när vi kom dit vare ingen annan där, så vi fick sitta en halvtimme och vänta på att alla andra skulle komma.. kul? NEJ! det va kallt som in i helvete! iaf, när alla hade kommit satte vi igång och spelade innebandy utomhus på en gräsplan, hahha de va rätt kul ^^ inte för att de gick så bra och skjuta. men men, efter de spelade vi brännboll oxå och senare fotboll :) en ganska lyckad träning måste jag säga (: hade riktigt kul! och efter vi haft lagmöte osv, så sprang jag, Rebecca och Carro och badade, de va inte speciellt kallt faktiskt. hade förväntat mig att de skulle vara mkt kallare iaf! :o menmen, när vi va påväg hem stannade vi vid pizzan så köpte pappa en stor fet pizza till mig, som jag nästan åt upp :$ sen vidare hem, och gick och la mig :) idag då? gick upp och duschade och åt frukost :) sen åkte jag till skolan och va där hela dan, stannade kvar ungefär en timme och skrev på min historia uppgift. som jag även tror att jag ska skriva lite på ikväll :) nej, nu ska jag avsluta så de inte blir allt för lång å läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0