rörigt inlägg?

är hemma nu efter ha vart ute me Julia & Amanda en stund. sitter och bränner lite skivor som min puckade storebror och tess inte klarade av -.- snacka om dumma personer. svårt att stoppa in en skiva i datan och sen trycka på bränn? aja, ska bara bränna nån till sen får dom göra resten själva om dom nu vill ha några låtar.
som ni kanske märker är jag skit irriterad, vet inte riktigt varför. jag bara är de.. menmen, de går väl över får vi hoppas (: ska snart börja fixa mig för att åka bort på middag vi sex, elr inte riktigt än kanske. men vi hörs innan jag åker. pussar !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: varför ska jag blogga om ni inte kommenterar! <3

2011-05-14 @ 15:52:02
URL: http://denijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0