just idag är jag stark!

sitter just nu och kollar lite på olika gymasium jag kanske ska gå. Jag fattar inte att man ska kunna bestämma när man är femton år va man vill göra i framtiden egentligen? :o jag menar, just nu har vi bara intressen. Jag tror inte att många väljer ett gymnasium beroende på vad man vill jobba me direkt efter, väldigt många tänker "jag går gymnasiet nu, sen jag kan plugga vidare när jag vet vad jag vill göra" typ så är de för mig oxå, jag kmr troligtvis inte vilja vara frisör när jag är 55, men va vet jag.. De kanske är någon som verkligen inte håller me mig om de här. Men seriöst, de är bara att titta på vuxna i din omgivning, hur många är de inte som pluggar vidare då för att dom inte hade en aning om va dom ville bli när dom va 14-16 år.. Tycker de här är sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0