vad ska man tro på ?

Mycket snack om vad som egentligen hänt me Rihanna, själv tror jag inte att hon va så himla sjuk så hon inte ens kunde gå upp på scenen igår. Ist ligger hon i en loge och sover. Oprofessionellt skulle jag vilja säga de, hon kunde gått ut me information redan igår förmiddag, men de gjorde hon inte. Ist lät hon halva europa bli besvikna på henne igen.. Om hon går upp på scenen i Tyskland imorn kan jag lova att hon får de jobbigt. Jag vill inte bara ha tillbaka pengarna för biljetterna, all tid man la ner på de, alla blandade känslor när man får höra att de man sett fram emot i flera veckor blivit inställt, fem minuter innan Rihanna skulle upp på scenen. Visst att man kan bli sjuk, men då vet man nog om de lite tidigare..





riktigt oprofessionellt Rihanna, du sjönk just väldigt lågt i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0