14 år till salu

De blev visst fler bilder än va jag hade tänkt mig från dansen igår. Men skit samma, nu lämnar vi de. Tänkte lägga mig och läsa ett tag. Måste läsa ut boken snart så jag kan skriva en recension av den och lämna in så mitt mvg är klart (; Känns jävligt bra när lärarna säger att något är fel om jag får sämre än ett vg på ett prov. De höjer mitt självförtroende något enormt när jag får höra såna saker. För jag precis som väldigt många andra sätter en otrolig press på mig själv, jag klara inte av att vara sämre än någon. Och de gäller samma sak i skolan, får jag sämre resultat än någon i klassen så kan jag må dåligt flera timmar. Antagligen så är de väl för att jag är en sån otrolig tävlings människa oxå, och får jag bäst resultat är jag en vinnare.
Kände att inlägget spårade lite, men nu fick ni mer fakta om mig. Tror faktiskt de inte är så många som vet om de där. Men skit samma, nu tänkte jag som sagt läsa och sen kolla på tv. Hörs senare!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0