dagens sanning

Jag har jätte svårt att lämna in prov.
Jag ställer otroligt höga krav på mig själv, och därför är jag alltid rädd att jag inte ska leva upp till mina egna förhoppningar. Därför sitter jag ofta kvar med ett prov jätte länge utan att röra det, eller så lämnar jag in det innan jag hinner fundera över det. Det kan vara både positivt och negativt. Men framför allt negativt tror jag. Det spelar ingen roll om jag är nöjd me det jag skrivit heller, jag har fortfarande lika svårt att lämna in det. För jag vet att jag inte kommer kunna ändra någonting. Jag kan inte rätt mig själv, jag kan inte skylla på något. Allt som står på pappret är det jag kunde just då. Någon som känner igen sig i det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0