facbook status

"gilla så skriver jag om dig på bloggen!"

Marija Pajic - Känner inte henne över huvudtaget.

Emma Kainulainen - En tjej som jag var väldigt nära med förut..

Max Österman - Haha, underbart rolig kille. Ibland lite jobbig.

Izabella Holmér - Söt tjej som går på djurö.

Max Kotro - Kåt kille, men jävligt söt!

Amanda Bladh - Snäll och söt.

Mira Ahlgren - Mongo, glad att jag fått komma närmre henne igen!

Johanna Lager - Gosh, stockholms snyggaste tjej?

Fanny Westerberg - Jätte snäll tjej, men som jag var närmre förut..

Cecilia Edler - Känner henne inte, men hon verkar snäll.

Nicklas Bästa Aittamaa - Kan inte säga att jag känner honom, men är väldigt rak person som man lätt kan vara me.

Rebecca Denijs - Till och från finns hon där för mig, men ändå är hon så underbar.

Sebastian Pettersson - Världens bästa "lillebror"!

Angela Såklart - Herregud, jordens skönaste person? Så jävla klockren!

Linnea Sjöberg - En tjej som jag pratade med dag som natt, dock varade det inte så länge.

Mikaela Misscha Karlsson - Jag saknar henne, en person som jag kunde öppna upp mig för..

Jennie Bridell - En tjej som oftast funnits där för mig, oavsett vad älskar jag henne!

Dennis Järnkamin Ikonomidis - Hm, en kille som jag träffade i somras på möja.

Daniela Tobal - En jävligt rak tjej, säger va hon tycker och är inte rädd för att göra bort sig!

Ebba Grape Glennhage - Spelade i samma innebandylag som henne förut, men hon sluta.

Alice Flummigast Hernqvist - En person som jag oxå va nära förut, men något hände..

Niklas Folmer - Känner inte honom, men va på samma fest som honom i somras några gånger.

Emilia Nyberg - Super snäll tjej!

Miranda Petterson - En tjej som går i samma skola som mig.

Alexander Boberg - Har verkligen ingen aning om vem han är, men han ser bra ut.

Cornelia Hagstöm - Jätte söt tjej som går på djurö.

Anna Jakab - Tjejen me de absolut finaste håret!

Ebba Öding - Kommer alltid ställa upp för henne, oavsett om vi hatar varandra!

Marie Pfendler - Saknar henne, flytta hem till Sverige!

Jessica Kjellgren - Hon va min bästavän, men nu pratar vi inte alls lika mycket längre. Kanske för att jag blivit en bitch?

Ella Andersson - Hade den bästa tiden me henne i sjuan, saknar henne enormt!

Samira Ahlgren - Världens underbaraste person.

Viktor Ljung
- Jordens absolut bästa pojkvän.

Julia Matilda Westerberg - Växte upp tillsammans med henne, så vi har otroliga minnen me varandra!

Agnes Andersson Johansson - Känner henne inte, men en söt tjej som går på djurö typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0