till dig min vän

Jag tycker egentligen att kärleks inlägg till en vän är skit töntiga. Men jag bara måste gör ett om min fina vän Maria von Krusenstierna Strandman, alla borde få ha sån vän för sig själv. Men no way att jag delar me mig av henne! Iaf, har inte känt henne speciellt länge, ungefär ett och ett halvt år tror jag. Eftersom att hon va tillsammans me min storebror så kom vi varann ganska nära, men när dom gjorde slut så lyckades vi faktiskt hålla kvar de. Givetvis har vi bråkat precis som alla andra, men för de mesta av små grejer tror jag? Skit samma, men eftersom jag vet att hon läser de här eller kommer iaf göra så tänkte jag skriva den mer till henne och inte om henne. Rörigt jag vet, men jag ska komma till poängen, jag är otroligt glad att jag har den här tjejen vid min sida just nu. Hon är den enda som förstår när jag står på ett ben och balanserar och vet inte vart jag ska ta vägen. Hon knuffar mig inte åt något håll utan säger sin åsikt och låter mig göra mitt val. De är otroligt stöd för mig, och har hjälpt mig genom mycket faktiskt. Vill egentligen bara säga att jag är sjukt tacksam för de du gjort mot mig. Jag älskar dig min fina vän, då, nu och för all framtid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin min underbaraste vän!!! <3

2012-02-08 @ 16:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0