upp till er!

Många tror att jag är precis som alla andra. Att jag växt upp som vem som helst. Men det är helt fel. Jag har haft en väldigt speciell uppväxt som kan låta enkel beroende på hur man berättar den. Underviktig, operationer,  årliga läkarbesök osv.. Jag tar därför väldigt illa om när personer som inte känner mig anklagar mig för att säga saker jag inte vet något om. Det kanske låter lite rörigt, men jag vet inte riktigt om jag vill skriva om min barndom i bloggen? Skulle det intressera er?

Kommentarer
Postat av: Ella

Det skulle intressera mig, jag vet att du har det jobbigt i vissa lägen nu men det kan ju hänga med från barndomen och då kan det vara lättare att stötta om man vet! Men du berättar ju självklart bara om du känner för att dela det med oss <3

2012-02-13 @ 17:57:53
URL: http://ellanderssons.blogg.se/
Postat av: Eriika

Sjukt fin blogg, och sjukt söt.



hoppas du får en bra alla hjärtans dag :)

2012-02-14 @ 07:49:03
URL: http://eriikkah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0