frågestunden..

Staffan Hansson om kom igen nu!:
Vad är det roligaste du vet med att blogga?

Svar: Jag tror de är att jag vet att så många tycker om de jag skriver.

Ebba om våga fråga!:
1. Skulle du vilja få tillbaka våran vänskap igen?

2. hur länge har du och vikor varit tsm? :)

3. Vad är de bästa du vet? :)
Svar: 1. Ja de skulle jag verkligen!
2. 8 månader och 22 dagar typ.
3. Min familj helt klart! :)

Sofie om våga fråga!:
1. Om Viktor skulle ha sex med någon annan vad hade du gjort då?
2. Om du fick välja mellan att bli drottningen eller statsminister vad hade du valt då?
3.om jag bar din mamma skulle du älska mig då?
4. Om du fick välja skulle du vara hård i magen en hel vecka eller prutta i klassrummet så att alla hör
5. Om din kompis var jätte kär i en kille men killen var kär i dig vad hade du gjort då?

Och fin blogg :)
Svar: 1. De beror givetvis på vem, men skulle iaf gjort slut!
2. Drottning tror jag,
3. Ja de är klart ;)
4. Haha, jadu. om jag är tvungen att välja får de nog bli prutta i klassrummet. Klassen skulle inte bry sig ;)
5. Jag hade försökt stöta bort killen och få honom att gilla min kompis ist :)

Marris om våga fråga!:
Vem är din äldsta vän?
Vart vill du gå i gymnasiet och vilken linje?
Är du en person som gillar att planera eller vara spontan?
Är det ensamt nu när Carro och Peter är i Thailand?
Känner du att mycket har förändrats på kort tid i ditt liv?

Sorry för sämsta frågorna, men jag kämpade verkligen nu <3
Svar: 1. Äldsta som jag haft längst är Julia & Amanda
2. Nacka gymnasium och frisör linje :)
3. Både och, mest spontan tror jag
4. Ja, och särskilt nu..
5. Om de har, jag är en helt annan person!

lisa om våga fråga!:
Hur blev du tillsammans med viktor?
Kände ni varandra innan och i så fall hur länge?
Din blogg är bäst:)
Svar: 1. Vi har varit tillsammans två gånger tidigare som hållt i sig antar jag. Så kan inte riktigt svara på den frågan tyvärr..
2. Ja, vi har känt varandra i typ två år
3. Tack så mycket!

angelina om våga fråga!:
Hur lång är du?
Går du på någon sport?
Om du skulle få åka vart du vill utomlands, vart skulle du valt o åka då?
kram
Svar: 1. ungefär 1,61 :)
2. Ja, innebandy
3. Thailand tror jag, underbaraste stället!

maja om våga fråga!:
1.hur länge har du bloggat?
2. vad är ditt favoritdjur?
3. hur skulle du beskriva dig själv?

BTW, fin blogg! :)
Svar: 1. Eh, jag vet inte. Några år iaf (;
2. Favorit djuret är MIN katt, chillevippen <3
3. Självsäker, annorlunda och svår på alla sätt.

miranda om våga fråga!:
Vad skulle jag kunna göra för att vi ska bli vänner ? Vad är ditt favorit djur och ämne i skolan ?
Svar: Ingenting, släpper inte in vem som helst i mitt liv.. Favorit djuret är som sagt min katt, och favorit ämnet är nog slöjd eller bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0