En sak som ni kanske inte visste..

..om mig är att jag inte tycker om när folk säger att jag är smal. Oftast menar ju folk positivt me de. Men jag ser de ändå som en kränkning. Visserligen tycker jag inte om komplimanger överhuvudtaget. Antagligen för att jag inte riktigt vet hur jag ska ta dom och reagera. De är väl samma sak me att kalla mig smal, jag vet inte hur jag ska ta de, i mina ögon kommer jag nog aldrig bli smal igen. Men iaf, jag har alltid varit otroligt smal, tills jag gjorde min hjärtoperation. Efter de gick jag upp typ dubbelt så mkt i vikt och blev ungefär 30 cm längre på bara nått år. Jag gick inte upp mer än att jag blev normalviktig. Men jag ser mig inte längre som smal. En person som inte kände mig innan operationen kommer aldrig förstå vad jag menar. Under vissa stunder ångrar jag nästan att jag genomfärde operationen, även om de va för mitt eget bästa. Jag påstår inte att jag är tjock. Men jag kommer alltid jämföra med mitt förflutna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0