läs inte om du inte bryr dig!

vet inte om jag egentligen borde skriva de här just här, men värsta dagen i mitt liv inträffade nyss, vaknade imorse och kunde inte andas, hostade som en idiot vilket inte gjorde de bättre direkt. satt lutad över toaletten och grät, snorade och halvt spydde. försökte få tag på mamma och pappa i typ en kvart, trodde helt seriöst att jag skulle kvävas.. kunde inte flytta mig från toaletten för att dricka vatten elr nått, men efter ett tag ringde iaf mamma upp mig, kunde visserligen inte prata, men hon fattade att jag mådde dåligt, så hon bad nån annan att jobba åt henne medans hon åkte hem och kollade till mig. när hon väl kom hem va farfar redan där, han tyckte vi skulle ringa 112 direkt. så mamma gjorde de, vilket ledde till att dom skickade en helikopter, under dom åtta minutrarna de tog för helikoptern att komma vet jag faktiskt inte va som hände, va helt utmattad och hade inga muskler alls. efter ha suttit lutad över en toalett och hostat oavbrutet är man ganska slut.. fick iaf åka me in till sös, där dom tog lite prover och röntgade lugnorna osv, de tog ungefär 4 timmar tror jag. kändes bra att åka därifrån utan att dom riktigt visste va de va.. men kom iaf hem me en flaska hostmedicin. Tur att vi har så jävla bra läkare i Sverige ♥
blir troligtvis hemma hela den här veckan eftersom febern bara stiger och orken minskar. blir usel uppdatering pga de oxå, men jag hoppas verkligen inte att ni försvinner!


skrev inte dehär för att ni ska tycka synd om mig, utan för att alla ska slippa fråga.
Nu vet ni hur min dag har sett ut iaf. Kortfattat, för nu är orken heeeelt slut.
Kyss ♣

Kommentarer
Postat av: Ella

Älskliiing...<3

2012-01-12 @ 18:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0