lördag kväll..

Godmorgon sömntutor, ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår på kvällen. Men först gick jag ut och åkte pulka me Maria, Jessica, Ellinor och Martin. Vi åkte bakom flakmoppen oxå ^^ haha! Sen åkte jag hem och hjälpte till me maten, för att vi skulle till Stefan och fira honom vid sju. Men de slutade me att vi gick över dit framåt åtta tiden nån gång. Då åt vi tårta, och sånt. Tyckte inte de va så kul där så jag åkte till Kalle me massa. Först vare skit dött där, men när alkoholen kom ner i kropparna blev de desto roligare. Åkte därifrån runt tolv halv ett tiden nån gång. Skulle skjutsa hem Bella oxå så vi stannade och snacka lite på vägen. När jag kom hem vid ett nån gång så gick jag och la mig i sängen och snacka me Viktor, sen kom jag på att jag skulle lägga upp dagens snyggingar, så gjorde de snabbt eftersom datan ändå va på. Men orkade inte blogga om va jag gjort då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0