Mira Ahlgren!



Tjejen gillade efter 22.00 men eftersom hon är lite speciell skriver jag om henne iaf.
Hon är en vän som jag tyvärr tappade kontakten me under en tid. Vet faktiskt inte riktigt vad som hände.
Vi va väldigt nära innan de, berätta allt och lite till för varandra.
Mira gjorde ett inlägg om mig i hennes blogg igår vilket värmde otroligt mycket.
Om nu läser de ser ni nog att texterna är ganska lika.
Därför tänkte inte jag gå in mer på varför vi inte dom vännerna vi en gång var.
Utan vill bara tacka för att jag fick chansen att lära känna dig.
Vilket får mig att kämpa för oss. Du är underbar vännen.
Vår tid är påväg tillbaka, jag ska iaf ta vara på de den här gången.
Kärlek till dig min fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0