paus

Tog nyss ett jätte långt och varmt bad, kände att jag behövde de faktiskt. Efter de så rakade jag benen och sånt. Så nu sitter jag i min super mysiga tjocktröja och funderar på va jag ska ha på mig imorn? Som dom flesta vet så är de dans/bal (va man nu vill kalla de) imorn för niorna på värmdö. Jag ser de inte som något speciellt egentligen, och behöver inte åka dit om jag inte vill. Men de kan ju alltid vara en upplevelse. Dessutom har jag intyg om att jag inte behöver dansa för att jag har svårt att andas. Så jag har ju verkigen ingenting jag behöver oroa mig för. Får se om jag tar me kameran. Men innan vi åker dit så ska jag till min fina vän Rebecca och vara me henne och kissemissarna. Känner inget bloggsug över huvudtaget längre så jag tar en paus. Kanske bara ikväll, kanske bara tills imorn. Vem vet, så sluta inte besöka bloggen, för I'll be back!

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0