snön..

Vet inte om jag ska vara glad elr ledsen just nu. Snön har äntligen kommit, men de känns försent. De ska inte komma snö nu som för första gången den här vintern verkligen ligger kvar. Den ska ändå bort om en månad. Visserligen älskar jag verkligen vintern, en tid när man verkligen umgås me varandra och göra något. Alla snöbollar i ansiktet som man inte kan undvika. Dom ska liksom träffa där, en tjej ska behöva få en anledning till att ha smink utsuddat över hela ansiktet utan att de ska vara onaturligt. Men ändå, alla dom här posetiva sakerna om snön får mig ändå inte att vara så glad. Kanske har jag förändrats? Fan, vill känna glädje tillsammans me alla andra. Hoppas bara inte att de kmr is oxå, för de vill jag verkligen inte ha. De skulle göra så jag inte kan träna innebandy alls. För då kan vi inte köra egen båt, och då kan inte pappa hämta mig efteråt. Men de problemet får jag ta när de kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0