status; alla som gillar fram till 22.00 kommer upp på bloggen.

Martin Carlsson - PARTYNISSE NR 1!

Niklas Folmer - Känner inte dig alls, men ganska söt

Marie Pfendler - Gammal vän som tyvärr flyttade till Tyskland.

Ronja Johansson Wesander - Jag saknar dig & oss! <3

Izabella Holmér - Söt tjej på Djurö.

Linnea Sjöberg - Gammal vän, riktigt sjuk tjej de där! (;

Anna Jakab - Oj, måste nog vara jordens snyggaste elr nått!

Angela Såklart - Dramaqueen. Känner henne inte, men skulle gärna göra. Riktigt skön tjej! (:

Johanna Jonna Johansson - Ronjas mamma, en underbar sådan oxå!

Maria Von Krusenstierna Strandman - Vart ska man börja? ^^ ångrar inte att jag lärde känna dig, idag är du nog den som vet mest om mitt liv.

Nathalie Benner - En otroligt underbar person som är gift me min storebror.

Mikaela Misscha Karlsson - miss u..

Amanda Bladh - Söt tjej :)

Rebecca Denijs - Du var min bästavän, dig pratade jag me allt om. Sen hände de, jag blev utbytt. Nu pratar vi nästan inte ens me varandra. Jag saknar dig Rebecca!

Oskar Westerberg - Killen du ALDRIG har tråkigt me!

Hampe Brandt - Hyper kille, han är fan överallt!

Jennie Bridell - Du har hjälpt mig genom väldigt mkt. Utan dig skulle jag faktiskt inte vara här.. Tyvärr gled vi isär, många sår skapades och vissa verkar inte gå att fixa, men jag älskar dig Jennie. Jag kämpar för dig!

Alex Alanko - Söt cykelkille.

Agnes Andersson Johansson - Super söt!

Sabine Engström - Partyprinsessan! (;

Ebba Grape Glennhage - Vi spelade i samma innebandy lag förut.

Miranda Pettersson - En tjej i skolan

Vilma Nylander - En tjej på Djurö.

Samira Ahlgren - Störtskön tjej, dig har man knappast tråkigt me!

Julia Matilda Westerberg - En av dom äldsta vänner jag har, har känt dig så länge jag minns. Tack för allt!

Leo Tjorven Åhman - Känner dig inte tyvärr.

Emma Kainulainen - En gammal vän som jag faktiskt saknar lite.

Marcus Bladh - Cykeltönt?

Ebba Öding - En gammal vän, tappade kontakten när nya vänner kom in våra liv.

Emilia Nyberg
- Super snäll tjej, skulle gärna känna dig lite bättre.

Jessica Kjellgren - Vi va bästavänner, tills killarna kom in i bilden. Saknar tiderna!

Emma Ljung - Världens snällaste person, saknar sommaren!

Ella Andersson - Tack för att jag någonsin fått lära känna dig, en underbar person. Kan fortfarande prata me dig om de mesta. <3

Lina Edler - Snygg tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0