svar från frågestunden

amanda om frågestund:
Vem är din äldsta kompis?
Hur är relationen med Mamma och pappa?
Favorit sex ställning?
Längtar till?
Tycker du precis som ja att du och virrepirre är fett söta tillsammans?
Snyggaste kille och tjej i skolan.(Djurö alltså)

Svar: 1, Om du menar äldsta som den jag känt längst är de nog du finis, men den äldsta som i ålder är nog Maria.
2, Den varierar, ofta jag som fuckar upp de.
3, Ingen aning faktiskt, beror på humör.
4, Just nu, till gymnasiet!
5, Ohja, vi måste nog vara de sötaste paret, right?
6, hm, tjej är nog Thea Elofsson, och kille Niklävs Birovs. (utgick från skolkatalogen)
Anonym om frågestund:
Vem är snyggaste i din närhet?
Hur ofta träffar du viktor?
Vad tycker du om din bror?

Svar: 1, de finns många snygga, så jag vet inte.
2, I stort sett varje helg
3, Jag har två, och båda bertyder ENORMT mycket för mig!
Miranda =) om frågestund:
hur länge har du och viktor varit ihop

Svar: 8 månader och en dag
Miranda =) om frågestund:
vad tycker du om mig ??

Svar: Helt ärligt tycker jag att du är ganska jobbigt, men ta inte illa upp. Många vill ha uppmärksamhet.
Daniela :D om frågestund:
tkr du om flugor ? :)

Svar: Usch nej!
Emma om frågestund:
Brukar du prata om saker som är jobbigt för dig?

Svar: Ja faktiskt, på något sätt får de mig oftast att må mycket bättre. Jag glömmer oftast saker på de sättet. Måste få prata ut innan jag släpper taget.
Ella om frågestund:
Vem är din bästa vän?
Favorit mat?
Närmaste kompisar?
Det bästa med din boyfriend?
Favorit plagg?
Ja där har du lite frågor :) Miss you!<3

Svar: 1, Jag har ingen riktig bästavän längre..
2, Thai
3, Maria, Amanda & Julia i think.
4, Att han skiter i hur efterbliven jag är, han älskar mig alltid lika mkt och vill gärna visa de inför andra!
5, mjukisbyxor!

Kommentarer
Postat av: Miranda

det var inte meningen förlåt =(

2012-01-22 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0