beslutsångest

Jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska ta tag i bloggen igen elr inte. Jag är en upptagen tjej som sitter jävligt lite framför datorn faktiskt. Blogg.se appen är fortfarande inte min vän heller. Så frågan är va ni tycker? Ska jag ta tag i bloggen och börja om, elr lägga ner den helt?
Nu har jag iaf sprungit 1,6 kilometer. Ganska stolt faktiskt eftersom att jag är så lat. Men nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Efter de ska jag bädda rent och sen kolla på Big Brother.

De är er de hänger på, ska bloggen vara kvar elr försvinna?
en enkel kommentar är allt som krävs!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Ebba! (;

KVAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!<3

2012-03-15 @ 11:14:07
Postat av: Rebecca

Den ska såklart vara KVAR!!!<3

2012-03-15 @ 19:21:43
URL: http://denijs.blogg.se/
Postat av: Ella

Den måste vara kvaaaar!!!! :O <3

2012-03-17 @ 13:30:48
URL: http://ellanderssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blogga!!!!!!!!

2012-03-17 @ 15:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0