love u

Anonym om i don't have it:
Vad är det du inte är nöjd med? :) Du är verkligen inte tjock
   
     
Världens bästa Ebba! (; om i don't have it:
DU av alla har snygg kropp! Vet många som skulle döda för en sådan kropp som din! Den ser bra ut i allt, spelar ingen roll vad du har på dig! Varför ändra på dig när du redan är perfekt? <3
   
       
Ella om i don't have it:
Du är jätte fin älskling!
   
Rebecca om i don't have it:
Du har skit snygg kropp! sluta nu!♥ love♥

Ni är så undarbart söta, och dom där kommentarerna betyder verkligen jätte mycket för mig! Jag vet att jag varken är smal elr tjock men de är inte de som är grejen. Utan min kroppsbyggnad, jag kan inte ha kläder som en normal människa utan får leta hur länge som helst för att hitta något som sitter bra.
Men jag antar att jag inte ska klaga, för de leder ju iaf ingenstans :)
Kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0