you make me smile!

ella om du trampar på mig som om jag va glöden på din cigg:
Älskling. Jag vet att typ alla skriver nu "jag finns om du vill prata" men det är mest ord utan någon mening känner man lite för sig själv. Vet hur det är. Men jag vill verkligen att du ska veta att jag finns natt&dag för du var min bästavän och jag skulle göra ALLT för att få vara det igen för du är en sådan fin, skön och underbar person! Vill du prata eller bara gråta ut på någons axel så ställer jag upp! Skulle ta båten från runmarö, bussen till sollenkroka och båt hem till dig! Älskar dig<3

Den här lilla kommentare fick mitt humör att gå från botten till toppen på en sekund. Jag kan inte beskriva hur glad jag blev när jag läste de här gumman! Jag vill så gärna få tillbaka tiden me dig, än är de inte försent. Du betyder minst lika mycket för mig nu som du gjorde förut. Kärlek till dig min vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0